Thanksgiving en Blackfriday - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Vera Helm - WaarBenJij.nu Thanksgiving en Blackfriday - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Vera Helm - WaarBenJij.nu

Thanksgiving en Blackfriday

Door: Vera

Blijf op de hoogte en volg Vera

04 December 2013 | Verenigde Staten, Miami Beach

Alweer een weekje verder en alweer op de helft van mijn avontuur in Miami, nog 12 weken te gaan.
Deze week hadden er maar 3 dagen school. Op dinsdagavond zijn we weer naar Automatic geweest. En vervolgens op woensdag nog een ochtendje school wat bestond uit wat winkels bekijken en vergelijken in Downtown, daarna kon de minivakantie beginnen, namelijk Thanksgiving holiday.
In de avond was het weer tijd voor Mansion, gezellig samen met Steffie en Melanie.
Op donderdag was het dan Thanksgiving, in de ochtend nog even aan het zwembad gelegen, wat toch best koud was. Ook 's avonds wordt het onder de 20 graden, de winter is helaas toch echt begonnen en dan missen we de 33 graden van de Bahama's toch wel.
In de avond eerst wat op school gegeten waar ze de bekende kalkoen en pompoemtaart hadden en later nog uiteten geweest met zijn allen.
Vervolgens op vrijdag was het dan Blackfriday, de dag na thanksgiving met hoge kortingen. De eerste winkels gaan open om 6 uur 's avonds op thanksgiving en een groot deel opent middernacht. Wij zijn de volgende dag pas begonnen met shoppen en hebben de drukke winkelcentra maar overgeslagen en zijn naar Lincoln road geweest. Waar ook genoeg winkels te vinden zijn en lekker geshopt.
In de avond was het weer tijd voor een feestje, op naar Bamboo.
Daar was nog een optreden van Jason Derulo tussendoor, ongeveer maar 15 minuutjes, maar toch leuk om mee te maken.
De dag daarna was het alweer tijd voor het volgende feestje, op naar club 50.
Op zondag hebben we het feesten maar even gelaten om bij te slapen. Op maandagmiddag was het weer lekker warm, dus tijd voor een middag aan het strand. In de avond zijn we op het laatste moment toch nog naar Mokai geweest, om de laatste avond van Melanie af te sluiten en vervolgens toch echt afscheid te nemen.
En over 2 uurtjes is het alweer tijd voor Automatic, om een van de laatste avonden met Caretta te vieren, want die gaat helaas zaterdag ook naar huis.
Liefs

• 04 December 2013 - 10:45

Lenie Van Den IJssel:

Hoi Vera,

Er wordt toch ook nog wel wat aan Sinterklaas gedaan? Heb je al kruidnoten of pepernoten gebakken.

Wanneer ik al jouw verhalen lees, heb jij het echt zwaar daar. Hahahahahaha. Ik denk dat je nu al een aardig woordje Engels praat. Misschien begin je al in het Engels te denken en krijgen wij binnenkort Engelse verhalen van je of in ieder geval wat Engelse woorden er door heen.

Leuk om je verhalen te lezen Vera en nog veel plezier verder.

See you later...

Groetjes van Lenie en natuurlijk ook van Nol

• 05 December 2013 - 20:40

Anna-Marie Jespers:

hoi Vera
    Wat leuk om al je verhaaltjes te lezen. Je hebt daar wel een druk leventje zo te horen, maar geniet er maar goed van. Doe af en toe nog maar een beetje leren want daar ging je toch voor!
    1 ding is zeker dit pakken ze je niet meer af deze ervaring.
    Nou je bent bijna weer over de helft, en dan gaat het hard.
    Geniet! :)
    Groetjes Anna-Marie