Bahama's! - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Vera Helm - WaarBenJij.nu Bahama's! - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Vera Helm - WaarBenJij.nu

Bahama's!

Door: Vera

Blijf op de hoogte en volg Vera

26 November 2013 | Verenigde Staten, Miami Beach

Deze week ging weer snel voorbij met school. Op woensdagmiddag nog even lunchen in Lincoln Road. En vervolgens alweer koffers gaan pakken, want op vrijdagmiddag was het zover, 3 dagen cruisen langs de Bahama's. Nadat we alle spullen hadden neergezet, was het tijd om alles te verkennen. Met 12 dekken is dat toch wel even zoeken waar alles zit.
Nadat we alles verkent hadden, was het tijd om te eten. Het eten bestond uit een groot buffet, met heel veel keuzes en ook zeker heel lekker.
Vervolgens in de avond naar een cabaretshow geweest.
Op zaterdagochtend kwamen we aan op het eerste eiland. Dit was een klein privé-eiland wat bestond uit rotsen, wat palmbomen en een strand en met een half uurtje kon je het hele eiland rondlopen. Het was lekker weer, dus hier hebben we de hele middag aan het strand gelegen. Vervolgens weer terug naar de boot om hier nog even te relaxen in de jaccuzzi.
Daarna lekker gegeten, een show gezien, wat een eigenlijk een mini musical was en daarna nog even naar white party feest aan het zwembad te gaan en daarna nog even een rondje door het casino lopen. Je hoeft je in ieder geval niet te vervelen, er is genoeg te doen op het schip.
Op zondag kwamen we dan aan op Nassau, het grootste eiland van de Bahama's. Hier hebben we eerst een rondje gelopen over het eiland en naar een speciale trap geweest met een uitkijktoren bovenaan wat is gebouwd in de slaventijd.
Vervolgens naar Paradis-Island geweest. Dit is een schiereiland aan Nassau en staat bekend als het mooiste strand van Nassau. Na een aantal uur aan het strand te hebben gelegen was het tijd om nog wat winkels te bekijken en vervolgens alweer terug naar de boot te gaan.
Hier even lekker gezwommen in het zwembad, vervolgens eten, naar een game-show geweest en daarna nog naar een show.
Op maandagochtend kwamen we helaas alweer aan in Miami en moesten we toch echt weer naar school.
Liefs