First week in Miami - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Vera Helm - WaarBenJij.nu First week in Miami - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Vera Helm - WaarBenJij.nu

First week in Miami

Blijf op de hoogte en volg Vera

15 September 2013 | Verenigde Staten, Miami Beach

Ik zit nu al weer een week in Miami, dus wordt het maar is tijd voor een reisverslag.
Vorige week zondag was het dan zover, eindelijk naar Miami. 's ochtends vroeg op Schiphol staan en iedereen gedag gezegd. Daarna kon de reis beginnen. Heel wat uren verder en met een jetlag kwamen we dan eindelijk aan op de campus.
Tijd om bij te komen van de reis was er niet, want op maandagochtend mochten we om 08.00 uur gaan inschrijven op de school. In de middag was het tijd voor een city tour door Miami. Witte stranden, palmbomen en leuke winkels, welkom in Miami:)
Dinsdag was het tijd voor de eerste schooldag. En de les begint gelijk met 'Let's talk in English. Niet altijd even makkelijk de hele tijd Engels praten.
Op woensdagmiddag stond er op de planning, het strand verkennen, totdat het keihard begon te regenen. Toen was het tijd om ons binnen te vermaken en nieuwe mensen te leren kennen.
's Avonds ben ik met een aantal Duitse meisjes die ik die middag had leren kennen naar Ocean Drive gegaan om de stad te leren kennen en vervolgens nog even wat te drinken.
Helaas regende het donderdagochtend weer, dus nog geen tijd voor een stranddagje. En in de middag was het weer tijd voor school.
Het weer is nog niet altijd veel beter dan in Nederland, maar over een maand moet het regenseizoen voorbij zijn, dus dat hopen we dan maar. Op vrijdag was het een heerlijk zonnetje en 32 graden, dus lekker op het strand gelegen.
Op zaterdag was het shopping time. Hier hebben we ons de hele middag vermaakt in een winkelcentrum. En 's avonds een city tour door Miam gedaan, want iemand had een auto gehuurd.
Vandaag is het helaas weer regen en onweer, maar verder vermaak ik me hier prima. Er is genoeg te doen en te zien, 6 maanden hier volhouden gaat wel lukken:)
Liefs

• 15 September 2013 - 20:36

Irene En Aad:

Heerlijk te horen dat je het naar je zin hebt, hier in Nederland mis je niets alleen maar slecht weer.

• 15 September 2013 - 20:38

Tessa:

Super dat je het zo naar je zin hebt veer! Hopelijk houdt het regenen snel op en gaat het zonnetje lekker schijnen en kun je nog meer genieten!! Miss you ♥♥ Big Hug!!

• 15 September 2013 - 20:40

Sascha:

Super! Gelukkig kan je naast het strand ook goed winkelen. Ik ben jaloers! Dikke kus

• 16 September 2013 - 17:37

Noortje:

Fijn dat je het zo naar je zin hebt lieve Veer! Veel succes deze week op school! Liefs

• 20 September 2013 - 18:54

Cindy:

hoi lieve Vera
    fijn om te horen dat je het naar je zin hebt in Miami
    jammer dat het daar ook zoveel regent als in Nederland heel veel succes
    met je engels op school
    Veel liefs van Cindy