Uitgaan, strand en school - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Vera Helm - WaarBenJij.nu Uitgaan, strand en school - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Vera Helm - WaarBenJij.nu

Uitgaan, strand en school

Door: Vera van der Helm

Blijf op de hoogte en volg Vera

23 September 2013 | Verenigde Staten, Miami Beach

Er zit alweer een tweede week op in Miami. Op maandag was het weer tijd voor een ochtendje school. Op dinsdagavond zijn we het nachtleven van Miami gaan verkennen. We zijn naar Automatic geweest, waar op dinsdagavond de hele school te vinden is. Uitgaan in Miami is op hoge hakken, dus daar houden we ons dan ook maar aan. De avond was heel gezellig.
Alleen een beetje jammer dat we op woensdag na een paar uur slaap weer om 08.15 uur op school mochten beginnen.
Op woensdagmiddag was het shopping-time in de Dolphin Mall, daar kan je vanuit de school heen met een busje.
Op donderdagochtend heerlijk aan het strand gelegen, om vervolgens helaas weer in de middag naar school te gaan.
Op vrijdag was het alweer de laatste schooldag van de week. In de ochtend tijd voor les. En in de middag heerlijk je weekend beginnen aan het zwembad, wat wil je nog meer. Op vrijdagavond hebben we ons op de school vermaakt.
En op zaterdag opnieuw een middagje aan het zwembad. In de avond zijn we naar Ocean Drive geweest voor een drankje.
Op zondag was het dan toch echt tijd voor wasdag, dus samen met mijn kamergenootje alle was gedaan. En vervolgens nog even lekker bijgekomen op het strand.
Morgen alweer tijd voor een nieuwe schoolweek, het weekend zit er toch echt bijna op.
Liefs

• 23 September 2013 - 11:28

Irene En Aad:

Hoi Vera

Lekker te horen dat je al meer gaat wennen.
    Hoe is het eten daar, echt Amerikaans!!
    Hier is het nu ook weer wat beter weer, maar natuurlijk geen strandweer.
    Dikke kuss papa en mama