Strand, zwembad en een level omhoog - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Vera Helm - WaarBenJij.nu Strand, zwembad en een level omhoog - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Vera Helm - WaarBenJij.nu

Strand, zwembad en een level omhoog

Door: Vera van der Helm

Blijf op de hoogte en volg Vera

22 Oktober 2013 | Verenigde Staten, Miami Beach

Al weer een weekje verder, met op donderdag testdag. Jaa ik leer hier ook nog Engels, want vandaag te horen gekregen dat ik ga een level omhoog ga met Engels.
Verder was dit een rustig weekje. Op maandag de week rustig gestart met uit school aan het strand liggen.
Op dinsdag weer lekker uitgeslapen, school en in de avond naar Lincoln Road geweest, even shoppen en vervolgens een ijsje halen:)
Op woensdagmiddag weer lekker geluncht bij Montaditos.
Op donderdagochtend weer lekker op het strand gelegen en vervolgens weer tijd voor school om gelijk te starten met de test.
Toen vrijdagochtend nog even les, en het weekend kon beginnen, dit hebben we goed gedaan door ons aan het zwembad te vermaken. Vervolgens in de avond gezellig met een aantal op het strand gezeten.
Op zaterdag in de middag weer aan het strand gelegen en in de avond ons vermaakt in de lobby.
Op zondag opnieuw lekker aan het strand gelegen en ons weekend afgesloten in Lincoln Road.
Omdat ik vandaag het goede nieuws heb gekregen weer klaar te zijn voor een level hoger, in de middag dit goed gevierd met shoppen in Adventura Mall, een groot winkelcentrum, een klein uurtje met de bus hier vandaan. Gezellig met een klasgenootje uit Zwitserland een middagje vermaakt hier.
Op de terugweg ging de reis wat sneller, want toen hadden we de snelle bus. Maar het is hier altijd de eerste bus nemen die de goede kant op gaat, want een tijdschema kennen ze niet. Dus heb je ook geen idee hoelang je kan wachten voor de snellere bus.
Nu is het toch echt weer tijd voor een week school, op de vakantie moet ik toch echt nog 2 maanden wachten.
Liefs

• 01 November 2013 - 19:36

Eleanor:

Hoi Vera

Eindelijk een berichtje uit Bleiswijk ,via papa en mama al veel verhalen vernomen.
    JA ja dat is zeker even wennen ,maar nu weet je al niet beter.
    Je bent een echte amerikaanse diva ,lekker shoppen,relaxen aan het strand ,allerlei nationaliteiten onmoeten etc etc etc .
    Soms wil ik weleens om het hoekje kijken.
    Geniet van deze rijke ervaring.

Vele lieve groetjes
    Eleanor Ron Sander en Niels

• 02 November 2013 - 01:08

Vera Van Der Helm:

Hoi,

Jaa we beginnen al goed in te burgeren in het Amerikaanse leven.
    Zojuist Halloween gehad, dus ook een echt Amerikaans feest gevierd, heel leuk om is mee te maken.
    Nu kunnen we op naar het volgende Amerikaanse feest, thanks given. Dat is volgensmij alweer over 4 weken, dus hebben we weer iets om naar uit te kijken:)
    Liefs Vera