Zon, zee, strand - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Vera Helm - WaarBenJij.nu Zon, zee, strand - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Vera Helm - WaarBenJij.nu

Zon, zee, strand

Door: Vera

Blijf op de hoogte en volg Vera

30 September 2013 | Verenigde Staten, Miami Beach

Derde week in Miami zit er ook alweer bijna op, de tijd gaat al snel. Deze week natuurlijk ook weer school gehad. Op maandag uit school ben ik wezen lunchen met een paar, bij een restaurantje die onze leraar had aanbevolen, kleine broodjes voor 1 dollar, dus daar hebben we heerlijk gegeten. Vervolgens nog even een rondje gelopen door Lincoln Road, een straat een klein stukje verderop van mijn school met allemaal leuke winkels en restaurantjes. Op dinsdagochtend heerlijk op het strand gelegen en vervolgens weer school. In de avond zijn we weer naar de Automatic bar gegaan. En op donderdagavond een film gekeken.
En toen was het alweer weekend, op zaterdag heerlijk aan het strand gelegen. 's avonds hebben we ons eigen strandfeestje gemaakt, met muziek, wat drankjes en gezellige mensen.
Op zondag vervolgens heerlijk uitgeslapen, in de middag weer is op het strand vermaakt.
En dan is het alweer tijd voor een nieuwe schoolweek.
Liefsxx

• 30 September 2013 - 23:08

Anke Vd Helm:

Hoi Vera,
    Leuk te lezen dat je je daar zo prima vermaakt.
    Geniet er maar lekker van hoor, de tijd vliegt zo om!

Liefs Anke.